Londen Steiner Academy

2 september 2017 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Hi Love.. How are you..?

Nu twee weken in Londen. In een woord te beschrijven als Indrukwekkend.. bloed, zweet en tranen. Eerste moment in twee weken dat ik optijd in me bed lig en tijd voor dit heb. Letterlijk elke avond studeren tot 2:00 nachts en dan weer om 6:00 wekker om de volgende dag weer in fris wit uniform, huidkleurige oma sokken, rode lippen stift en een grote donut knot op me kop op de Steiner Academy te zijn. Maar wat is het leuk hier! Super veel lieve leuke mensen ontmoet uit de hele wereld, die ik sowieso heel erg ga missen als ik op cruise ben. Maar wat is het ook zwaar. Eerste week Deep Tissue Massage gehad (Intense lichaam massage met gehele arm). Ook in eerste week Aroma Spa Oceaan Wrap gehad (Detox lichaams behandeling met Wrap). En na de eerste week de Zondag vrij. En wat hebben we genoten in Londen. Na dit super gezellige weekend begon een zware week.. Elemis Facials. Dit was echt zwaar, veel druk en ze verwachten goede prestatie van je. Dit heeft veel zweet en tranen gekost maar het is me gelukt en vond het super leuk. Toen kreeg ik te horen dat ik volgende week van Maandag tot Woensdag Hotstone krijg, Donderdag Speedspa van lichaam en Vrijdag Thai Poultice. Heel benieuwd hoe dit gaat worden en heel veel zin in. Dit weekend gelukkig hele weekend vrij dus even goed me rust pakken en genieten met alle lieve mensen hier. Nog even wat kiekjes van de afgelopen twee weken te zien bij foto's en video's op me account XX

1. Corine:
    Schatje!! Trots op je!
    Leuk om je verhaal te lezen!
    Geniet lekker van je weekend ! Hou van je!
  2. Bianca:
    Hai lieve lotte
    Super tof dat je deze keuze hebt gemaakt..
    Deze ervaring neemt niemand je nooit meer af...
    Probeer ook door alle drukte en stress goed Te genieten..
    Jij kunt dit...

Liefs Bianca Xxx
  3. Colette:
    2 september 2017
    Wow wat ben jij super goed bezig Lotte!!! Mega ervaring! Nu even lekker een weekendje genieten! Kus van ons Xx
  4. Paul Sommers:
    2 september 2017
    Wat een mooi verhaal Lotte en wat een unieke ervaring. Dit zul je nooit meer vergeten. De tijd van je leven. Geniet er volop van ' you rock ' !! En denk maar: ' work hard, Play hard '❤️
  5. Paul Sommers:
    2 september 2017
    Wat een mooi verhaal en wat een unieke ervaring! Geniet er volop van. Dit is een ervaring voor je leven ' you rock' en denk maar ' work hard, Ppay hard❤️'
  6. Maaike:
    Super schat! Ben echt trots op je! ❤️
    Leuk om dit zo te lezen en je komt er wel!
    xxxxxxxxxx
  7. Kirsten:
    Hi schat,
    Leuk om te lezen !
    Ben zo trots op jou
    Zet 'm op je kan het topper
    ♥️
  8. Judy Bakkeren:
    Lieve Lotje!
    Zo mega trots op jou dat jij dit ff doet. Zo leuk om dit van jou te lezen.. Heel veel plezier en geniet van je vrije uurtjes!!

XOXO
  9. Truus:
    6 september 2017
    Super Lotte wat een mooie story wat moet je hard werken lieverd..maar je kunt het heel veel succes